NIEUWS 3.0 – Een website over Het Nieuwe Werken

Sommige organisaties houden hun ‘kunstje’ graag binnenboord. Dat ligt voor de Parnassia Groep, één van de grootste instellingen op het gebied van geestelijke gezondheid in Nederland, heel anders. In opdracht van de afdeling Vastgoed van de Parnassia Groep ben ik in 2012 begonnen het met ontwikkelen van een branding ten behoeve van Het Nieuwe Werken binnen deze organisatie. Dat heeft onder andere geresulteerd in twee websites Werk3.0 en Nieuws3.0. Daarnaast is schrijven van blogs, het fotograferen en filmen op de diverse locaties dagelijkse kost geworden.

Sommige organisaties houden hun ‘kunstje’ graag binnenboord.
Bij de Parnassia Groep ligt dat anders…

Delen is op deze website van de Parnassia Groep hét toverwoord. Van ervaringen delen word je nooit armer. De site is voorzien van interessante blogs, films, fotografie én interviews van inmiddels vele ervaringsdeskundigen. Nieuwkomers op het gebied het van HNW (Het Nieuwe Werken) kunnen kennis investeren bij deze organisatie, die eenmaal ingevoerd absoluut terugverdiend gaat worden.

GA NAAR DE WEBSITE VAN NIEUWS3.0

HOMEPAGE

  • Client: Marc Baars
  • Year: 2013
  • Agency: Parnassia Groep - Vastgoed